Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Ο "29ος ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΘΗΝΩΝ" αποτέλεσε τον 3ο κύκλο της καμπάνιας, με τη δημιουργία ενός ακόμα τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ, προσφορά της εταιρείας McCannErickson και της εταιρείας παραγωγής TOPCUT. Για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα η "ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" βραβεύτηκε το 2011 σε ειδική τελετή από τον ΣΕΓΑΣ "για τη συνδρομή της στη διάδοση του Μαραθωνίου ως το πλέον ελληνικό αθλητικό γεγονός".

Στον "30ο ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΘΗΝΩΝ", η "ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" συνεργάστηκε με την "Περιφέρεια Αττικής" για την επαναπροβολή  του προσαρμοσμένου  τηλεοπτικού μήνυματος. Και για αυτή την δράση η "ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" βραβεύθηκε από τον ΣΕΓΑΣ σε ειδική τελετή.

Στο πλαίσιο προώθησης της ιδέας του Κλασσικού Μαραθωνίου ως το πλέον ελληνικό αθλητικό γεγονός και με δεδομένη τη μέχρι σήμερα εξαιρετική συνεργασίας της με τον ΣΕΓΑΣ, η "ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" σχεδιάζει την υποστήριξη και προώθηση του 31ου ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ μέσα από δράσεις και συνέργειες τόσο με τα μέλη της, όσο και με ευρύτερους τους φορείς.