Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish
  • 2slide.jpg
  • aslide.jpg
  • slideshow_slide_1.jpg

Στα 179,1 εκατ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του Ομίλου Ε.Ι. Παπαδό πουλος το 2020 καταγράφοντας αύξηση 2,8% σε σχέση με τα 174,2 εκατ. ευρώ του 2019, ενώ ανάλογη ήταν και η πορεία της βασικής εταιρείας του Ομίλου (178,85 εκατ. ευρώ και αύξηση 2,9%). Τα καθαρά κέρδη προ φόρων σε επίπεδο Ομίλου στη χρήση 2020 ανήλθαν σε 14, 93 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 5.6%. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου στη χρήση 2020 ανήλθαν σε 11,57 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 6,4% (Εταιρεία: 6,4%).

Όπως αναφέρει η εταιρεία στην οικονομική της έκθεση, το 2020 η κρίση της πανδημίας είχε, όπως αναμενόταν, σημαντικές επιπτώσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες δραστηριοποιείται. Στην αγορά των μπισκότων παρατηρήθηκε αύξηση στην εγχώρια κατανάλωση λόγω των lockdown η οποία αντιστάθμισε την μείωση που προκάλεσε η μειωμένη τουριστική κίνηση, με αποτέλεσμα η συνολική κατανάλωση να αυξηθεί το 2020 κυρίως στα γλυκά μπισκότα με ιδιαίτερη έμφαση στα απλά και θρεπτικά. Η εταιρεία καρπώθηκε σημαντικό ποσοστό αυτής της αύξησης με παράλληλη αύξηση μεριδίων.

Πιο συγκεκριμένα:

  • η Πράσινη Σειρά στα Μπισκότα ήταν οδηγός της ανάπτυξης καθώς η σειρά αυτή αναπτύχθηκε σημαντικά και αποτέλεσε πυλώνα ανά πτυξης μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα από το λανσάρισμα των Μιράντα, Πτι-Μπερ & μπισκότων Βρώμης και τη σημαντική Ειδική Συσκευασία στα Digestive.
  • Τα Caprice, τα Choco Coated μπισκό τα & το Διπλο-Γεμιστό επίσης αναπτύχθηκαν σημαντικά δείχνοντας τη σημαντική δυνατότητα ανά- πτυξης της κατανάλωσης και στην κατηγορία των απολαυστικών.
  • Τα Cream Crackers, στηριζόμενα και στη σταθερά επιτυχημένη επικοινωνία, συνέχισαν την καλή τους απόδοση των τελευταίων χρόνων.
  • Τα Krispies για τα οποία υπήρξε νέα επικοινωνία, παρουσίασαν και αυτά διψήφια ανάπτυξη.

Ανάλογα αποτελέσματα καταγράφηκαν στο ψωμί για Toast και στο ψωμί σε φέτες, όπου η εταιρεία συνέχισε την επιτυχημένη πορεία των προ ηγούμενων ετών, ακολουθώντας το ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς αλλά και παράλληλα ενισχύοντας επιπλέον το μερίδιο αγοράς. Η προσθήκη του Ψωμιού Γερμανικού Τύπου την βοήθησε, επίσης, σημαντικά από τον Νοέμβριο που τοποθετήθηκε στην αγορά.

 

Μας στηρίζουν...