Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish
  • 2slide.jpg
  • aslide.jpg
  • slideshow_slide_1.jpg
  • Photo_Header_plai01.jpg
  • Photo_Header_plai02.jpg
  • Photo_Header_plai03.jpg


Ο Όμιλος Quest και η ACS έλαβαν σημαντικές 3 σημαντικές βραβεύσεις και διακρίθηκαν για το 2022, σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού στα e-volutions Awards καθώς και στην Τελετή Απονομής Βραβείων Diamonds με το διάκριση "Diamonds of the Greek Economy 2022".

Ο Όμιλος Quest και η ACS ανάμεσα στα «Διαμάντια» των Ελληνικών επιχειρήσεων για το 2022

Ο Όμιλος Quest και η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες βραβεύτηκαν στην Τελετή Απονομής των Βραβείων Diamonds της Ναυτεμπορικής, λαμβάνοντας τη διάκριση «Diamonds of the Greek Economy 2022», βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων.

Ο Όμιλος Quest διανύει την πέμπτη δεκαετία δραστηριότητάς του στην ελληνική αγορά, αποτελώντας έναν από τους μεγαλύτερους ελληνικούς ομίλους εταιρειών, με δραστηριότητα σε 4 νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας – το εμπόριο προϊόντων πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και κλιματιστικών, τις υπηρεσίες πληροφορικής, τις ταχυμεταφορές καθώς και την παραγωγή πράσινης ενέργειας.

Η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξή της, αλλά και στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Μέσα στο 2022, ολοκλήρωσε την επένδυση στο υπερσύγχρονο  νέο κέντρο διαλογής (sorting hub) και τις κεντρικές εγκαταστάσεις της στο Αιγάλεω Αττικής,  η οποία ξεπέρασε τα 40 εκατομμύρια ευρώ και υπετριπλασίασε τη δυναμικότητα διαλογής σε περισσότερες  από 50.000 αποστολές ανά ώρα. Ταυτόχρονα, αντιλαμβανόμενη τις εξελίξεις στον κλάδο των ταχυμεταφορών, και με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο της στρατηγικής της, επεκτείνει το δικό της δίκτυο «έξυπνων» θυρίδων ACS SmartPoint Lockers, ενώ αναβαθμίζει διαρκώς τις δυνατότητες ψηφιακής επικοινωνίας με τους πελάτες της.

Ο Απόστολος Γεωργαντζής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Quest και της ACS, σχολίασε σχετικά με τη βράβευση: «Η ανάδειξή μας μεταξύ των οργανισμών που πρωταγωνιστούν στην Ελληνική Οικονομία, μας τιμά ιδιαίτερα και μας κάνει πολύ υπερήφανους. Όραμα μας είναι να συνεχίσουμε να συμβάλλουμε ουσιαστικά στην ανάπτυξη της χώρας, καθώς και να δημιουργούμε μακροπρόθεσμη αξία για όλους τους stakeholders, στους τομείς δραστηριότητάς μας. Σε αυτό το πλαίσιο ο Όμιλος έχει σχεδιάσει και έχει θέσει σε εφαρμογή ένα επιχειρηματικό πλάνο 5ετίας (2022-2026), στο οποίο περιλαμβάνονται σημαντικές επενδύσεις, που  ενδέχεται να ξεπεράσουν τα €300 εκατ., καθώς και εκτιμήσεις για διπλασιασμό των πωλήσεων και της κερδοφορίας  σε σχέση με το 2021. Το επιχειρηματικό μας πλάνο, που ήδη έχει τεθεί σε εφαρμογή, περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις σε νέες υποδομές, στις υπάρχουσες δραστηριότητες των εταιρειών του Ομίλου, στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και την ανάπτυξη στο εξωτερικό, και φυσικά στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας».

Τρεις ακόμη σημαντικές διακρίσεις για την ACS στα e-volution Awards

Η ACS έλαβε τρία σημαντικά βραβεία, που αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και τις σύγχρονες λύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, στα φετινά e-volution Awards, τα οποία αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν καινοτόμες ιδέες, επιτεύγματα και πρωτοβουλίες σε μια πληθώρα κλάδων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα:

  • Βραβείο Silver στην κατηγορία «Continuous Growth», για το ανανεωμένο ACS Mobile App. Με νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης, όπως η «e-Κλήση Courier», η ψηφιακή βοηθός, ACiStant, η ψηφιακή κάρτα ACS Member, η αλλαγή του σημείου και της ημέρας παραλαβής, η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της αποστολής, καθώς και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη λειτουργία του δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, οι πελάτες της ACS έχουν πλέον τον πλήρη έλεγχο των αποστολών τους.
  • Βραβείο Silver στην κατηγορία «Digital Transformation», για τις ενέργειες ACS Digital Transformation Solutions. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά σε δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως η ψηφιακή βοηθός ACiStant και η αναβάθμιση του website της, ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη.
  • Βραβείο Bronze στην κατηγορία «Υπηρεσίες Logistics & Last Mile», για τα ACS SmartPoint Lockers, το δίκτυο «έξυπνων» θυρίδων που εξυπηρετεί τους πελάτες της ACS 24/7 σε Αττική και Θεσσαλονίκη, με δυνατότητα πληρωμής της αντικαταβολής τους στο τερματικό POS του Locker (με κάρτες Visa και Mastercard).

 

Μας στηρίζουν...