Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Συντονισμός ιδιωτικών πρωτοβουλιών εντός και εκτός συνόρων

Επιμέλεια: Σοφία Εμμανουήλ

 

Ως "ρομαντικό ακτιβισμό" παρουσιάζει την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία "ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" ο γενικός διευθυντής της οργάνωσης και γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδα (ΣΔΕ), Γιώργος Καλούδης, περιγράφοντας στη "Ν" μαι σειρά από δράσεις - αποτέλεσμα συνεργειών μεταξύ 54 επιχειρήσεων και φορέων-μελών της.

Όλες οι δράσεις εντάσσονται στο πλαίσιο μιας προσπάθειας ανάδειξης του κυρίαρχου ρόλου του εθελοντισμού, του τουρισμού, του περιβάλλοντος, του πολιτισμού και του αθλητισμού στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον κ. Καλούδη, η ιδέα ήρθε το καλοκαίρι του 2010, από τους θεσμικούς φορείς της επικοινωνίας (ΣΔΕ, ΕΕΔΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ, ΠΑΚΤ, και ΣΕΠΤ), στο πλευρό των οποίων στάθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα 18 φορείς του ευρύτερου χώρου της οικονομίας όπως η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΤ) μαζί με επιχειρήσεις και εθελοντές. Το πρώτο έργο της ΣΥμμαχίας ήταν η καμπάνια "Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας", που άρχισε με σποτ εμπνευσμένα από στίχους των Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Ρίτσου και Λορέντζου Μαβίλη και συνεχίστηκε με σποτ τα οποία στοιχειοθετούν το πρόσωπο της Ελλάδας (Μουσείο της Ακρόπολης, θερινός κινηματογράφος, φιλοξενία και εστίαση, θαλάσσιος τουρισμός, κρασί και παλιές παραδοσιακές τέχνες όπως αγγειοπλαστική).

Για το έργο αυτό συνεργάστηκαν εθελοντικά διαφημιστικές και εταιρείες παραγωγής, όπως συνέβη και στην καμπάνια για τον 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών (McCann Erickson, Universal Media, Lynx Productions, Parasol, Filmiki, Le Spot, Top Cut). Η Συμμαχία συνεργάστηκε επίσης με τους Ελληνο-Αμερικανούς επιχειρηματίες εστίασης Pan Gregorians, τον ΟΠΑΠ και τη Marathon Bank (του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς) και με 20 καταξιωμένους σύγχρονους εικαστικύς που φιλοτέχνησαν 40 έργα ελληνικής θεματολογίας, τα οποία αποτυπώθηκαν σε 2.000.000 σουπλά, "προσκαλώντας" τους επισκέπτες των ελληνικών εστιατορίων στις ΗΠΑ να γνωρίσουν καλύτερα την Ελλάδα.

Εκτός από επικοινωνιακές δράσεις, η Συμμαχία αναπτύσσει και μια σιερά άλλες δραστηριότητες, εντός και εκτό συνόρων.


Πηγή: Ναυτεμπορική

Ημερομηνία: 18/02/2013

 Δείτε το απόσπασμα της εφημερίδας