Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Η απάντηση του ιδιωτικού τομέα στην κρίση και την ηττοπάθεια

 

Μια μεγάλη προσπάθεια θεσμικών φορέων της επικοινωνίας και επιχειρήσεων για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, τον εθελοντισμό, τον αθλητισμό και τον τουρισμό της Ελλάδας.

 

Σε απάντηση όλων αυτών που σχεδιάζουν μια Ελλάδα χωρίς αύριο, αντιτείνουμε μια Ελλάδα που αντιστέκεται, συνεχίζει να πολεμά για το περιβάλλον, τον πολιτισμό της, τον εθελοντισμό, τον αθλητισμό, τον τουρισμό και τους ανθρώπους της και έναν επιχειρηματικό κόσμο που συνεργάζεται για την επίτευξη κοινών δράσεων που θα οδηγήσουν στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και της χαμένης μας υπερηφάνειας.

Αυτό είναι το "μότο" των στόχων της ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, όπως τη θέλουν τα στελέχη και οι φίλοι της: "Όλοι μαζί, αδιαφορώντας για την προσωπική προβολή ή καταξίωση, χωρίς κομματικούς χρωματισμούς ή πολιτικές βλέψεις."

[...]



Οι επικοινωνιακές καμπάνιες

 

Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ "έτρεξε" επικοινωνιακούς κύκλους με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα, καταχωρίσεις και άλλα μέσα (ΤΡΑΜ, ΜΕΤΡΟ, video wall, οθόνες κλειστού κυκλώματος τραπεζών, πλοίων, εστιατορίων, νοσοκομείων κλπ), τα οποία έτυχαν ευρύτατης αποδοχής. Η καμπάνια στηρίχθηκε αποκλειστικά στην εθελοντική προσφορά των μελών, εξασφαλ΄λιζοντας οικονομίες κλίμακας για το Ελληνικό Δημόσιο.

 

Σποτ εμπνευσμένα από Έλληνες ποιητές

Η αρχική επικοινωνιακή καμπάνια σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Spot JWT και περιελάμβανε 3 τηλεοπτικά σποτ (και αντίστοιχες καταχωρίσεις), εμπνευσμένα από ρήσεις τριών μεγάλων Ελλήνων ποιητών: Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Ρίτσου και Λορέντζου Μαβίλη. Η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας της ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ σχεδιάστηκε με την ευγενική χορηγία της Garamond Design. Η καμπάνια συνεχίστηκε με 6 τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ (με τις αντίστοιχες καταχωρίσεις), τα οποία στοιχειοθετούν το πρόσωπο της Ελλάδας, ξεκινώντας από τον πολιτισμό μέσα από το Μουσείο της Ακρόπολης, την κουλτούρα με τον "ξεχασμένο ρομαντικό" θερινό κινηματογράφο, την ελληνική φιλοξενία και εστίαση, τον θαλάσσιο τουρισμό μέσα από την ιστιοπλοΐα, καθώς επίσης το διεθνώς αναγνωρισμένο ελληνικό κρασί και τις παλιές παραδοσιακές τέχνες, όπως η αγγειοπλαστική.

 

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα

Στις αρχές του 2012 προβλήθηκαν δύο τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα, πάντα με τις αντίστοιχες καταχωρίσεις που και τα δύο κάνουν αναφορά στον χειμερινό τουρισμό. Οι φυσικές ομορφιές της παραγκωνισμένης ενδοχώρας της πατρίδας μας και η παραδοσιακή αρχιτεκτονική στα Τζουμέρκα είναι το θέμα του ενός, ενώ στο άλλο προβάλλεται ο χειμερινός τουρισμός και τα σπορ (σκι). Για τη δημιουργία του δεύτερου κύκλου συνεργάστηκαν οι εταιρείες McCann Erickson, Universal Media και οι εταιρείες παραγωγής Lynx Productions, Parasol, Filmiki και LeSpot. Οι πρωταγωνιστές των τηλεοπτικών σποτ ήταν εθελοντές, καθημερινοί άνθρωποι.

 

29ος Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών

Ο 29ος Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών αποτέλεσε τον 3ο κύκλο της καμπάνιας, προσφορά της εταιρείας McCann Erickson και της εταιρείας παραγωγής TOP CUT, προβάλλοντας τον εθελοντισμό και τη συμμετοχή όλων μας σε ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα, με τη δημιουργία ενός ακόμα τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ. Για τη συγκεκριμένη επικοινωνιακή καμπάνια η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ βραβεύτηκε σε επίσημη τελετή από τον ΣΕΓΑΣ "για τη συνδρομή της στη διάδοση του Μαραθωνίου, ως το πλέον ελληνικό αθλητικό γεγονός". Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι η επιτυχία της καμπάνιας δεν θα ήταν τόσο αποτελεσματική χωρίς τη συνδρομή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης τόσο των ιδιωτικών όσο και των κρατικών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών και εντύπων, τα οποία πρόβαλλαν καθημερινά εκατοντάδες μήνυματα και καταχωρίσεις.


 Πρωτοβουλία με έργα Ελλήνων εικαστικών στις ΗΠΑ

 

Μια άλλη σημαντική δραστηριότητα της ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ήταν η δημιουργία σουπλά (2.000.000 αρχικά, με στόχο τα 7.000.000) με έργα 20 καταξιωμένων Ελλήνων σύγχρονων εικαστικών και ελληνική θεματολογία, που θα διανέμονται σε 4.500 εστιατόρια στην Αμερική και θα προσκαλούν τους Έλληνες της διασποράς αλλά και τους ξένους επισκέπτες των εστιατορίων να γνωρίσουν καλύτερα την Ελλάδα. Η υλοποίηση του project αυτού είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των ελληνοαμερικανών επιχειρηματιών εστίασης Pan Gregorians με τον ΟΠΑΠ και την Marathon Bank, θυγατρική του Ομίλου της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ώστε να καλυφθεί η συνολική δαπάνη του όλου εγχειρήματος. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να δοθεί στους Έλληνες ζωγράφους, που διέθεσαν τα πνευματικά δικαιώματα των έργων τους. Έχει ήδη πραγματοποιηθεί μια έκθεση ζωγραφικής με τα έργα που συμμετέχουν στη δράση στο Golden Hall και θα ακολουθήσουν κι άλλες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Πηγή: Η Αξία

Ημερομηνία: 08/09/2012

 Διαβάστε το απόσπασμα της εφημερίδας