Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

 

Να καταγράψει πορεία ανάπτυξης θέλει και το 2021 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, σύμφωνα με όσα ανέφερε σε χθεσινή διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης. Αναγνώρισε, ωστόσο, πως θα χρειαστεί πολλή προσπάθεια, καθώς, όπως ανέφερε, η επόμενη χρονιά θα είναι και αυτή αρκετά δύσκολη, ειδικά όσον αφορά το πρώτο τρίμηνο.

Επεσήμανε, όμως, πως αν δεν προκύψουν ξανά lockdowns, από την 1η Απριλίου 2021 και μετά, η αγορά έχει πολλά να περιμένει. Ειδική αναφορά έκανε, μάλιστα, στον τουρισμό, που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το 2020, αν και δεν πρόκειται να φτάσει στα επίπεδα του 2019. Ο κ. Δανιηλίδης χαρακτήρισε εξαιρετική χρονιά το 2019 για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθώς η εταιρεία κατέγραψε για δεύτερη συνεχή χρονιά αύξηση οικονομικών μεγεθών. Χτίζοντας πάνω σε αυτή την πορεία, ξεκίνησε πολύ δυναμικά την τρέχουσα χρονιά και στο πρώτο δίμηνο κινήθηκε ιδιαίτερα ανοδικά σε επίπεδο τόσο τζίρου όσο και όγκου πωλήσεων. Φυσικά, η εμφάνιση της πανδημίας του Covid-19 ανέτρεψε άρδην τα δεδομένα και οδήγησε σε σημαντική υποχώρηση την αγορά μπίρας.

Εντούτοις, o επικεφαλής της ανέφερε πως -δεδομένων πάντα των συνθηκών- η εταιρεία κατόρθωσε να καταγράψει μια θετική πορεία και το 2020, και αυτό θα αντικατοπτριστεί και στα επίσημα οικονομικά στοιχεία, που θα ανακοινωθούν τον Φεβρουάριο. Στη θετική αυτή πορεία συνέβαλαν σημαντικά οι εξαγωγές της εταιρείας, που όπως σημείωσε ο κ. Δανιηλίδης, πλέον κυμαίνονται ξεκάθαρα σε ποσοστό πάνω από το 10% του συνολικού τζίρου της. Μάλιστα, το 2019 οι εξαγωγές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κατέγραψαν άνοδο 5%, επίδοση που ο κ. Δανιηλίδης χαρακτήρισε «ένα μικρό θαύμα», που, όπως είπε, σημειώθηκε και με τη συνδρομή της Ηeineken NV, που επέτρεψε την εξαγωγή προϊόντων που έχουν παραχθεί στην Ελλάδα σε περισσότερες χώρες.

Επίσης, προανήγγειλε πως η τάση αυτή θα ενισχυθεί περαιτέρω την επόμενη χρονιά. Αν και δεν αποκάλυψε τις νέες χώρες στις οποίες θα αρχίσουν εξαγωγές το 2021, έκανε λόγο για την πολύ σημαντική αγορά της Ασίας, στην οποία ανέφερε πως τα πρότυπα ποιότητας είναι ιδιαίτερα υψηλά, αλλά και για χώρες στην Αφρική.

Πολύ σημαντικό ρόλο στο πλάνο που έχει θέσει για τη συνέχεια η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα διαδραματίσει και η συνεργασία που συμφώνησε με την Bacardi Greece για τη διανομή του χαρτοφυλακίου των premium προϊόντων της Bacardi στην ελληνική αγορά από την 1η Απριλίου 2021. Η συμφωνία έχει πενταετή διάρκεια, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής της Bacardi Greece, Κωνσταντίνος Κουβαράς, στο πλαίσιο της ίδιας διαδικτυακής συνέντευξης, και στόχος είναι η ενίσχυση της παρουσίας της Βacardi στην ελληνική αγορά αλκοολούχων, όπου αυτήν τη στιγμή διατηρεί μερίδιο της τάξης 12%. «Θέλουμε να φέρουμε τα προϊόντα της Bacardi στη θέση που τους αξίζει», ανέφερε ο κ. Δανιηλίδης, ο οποίος επεσήμανε πως με τη συνεργασία αυτή η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προσβλέπει σε αύξηση τζίρου και εσόδων αλλά και σε σημαντικές συνέργειες.