Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Μια επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις, παρά τη μειωμένη επισκεψιμότητα λόγω πανδημίας, αποδείχτηκε το 2021 για τα καταστήματα Γερμανός, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του, που και φέτος πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Από το Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι και μέσα από ζωντανές συνδέσεις με τα καταστήματα Γερμανός σε Ασπρόπυργο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πύργο, περισσότεροι από 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων του δικτύου από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και έθεσαν τους στόχους για το 2022, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. 

Η αξία του φυσικού καταστήματος και οι σύγχρονες τάσεις στο retail ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο. Για την ανάγκη της αλλαγής ως προϋπόθεσης για την εξέλιξη και την επιβίωση στη νέα ψηφιακή εποχή, αλλά και για την προτεραιότητα στον πελάτη, μίλησε στο συνέδριο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ ευχαρίστησε τους ανθρώπους της Γερμανός για την προσπάθεια και την εξαιρετική τους δουλειά.

«Σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπου το retail και οι ανάγκες του πελάτη αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, αντιδράσαμε γρήγορα. Ήμασταν ευέλικτοι και προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα. Στον Γερμανό είδαμε την κρίση ως ευκαιρία. Αξιοποιήσαμε ακόμα περισσότερο την τεχνολογία και τα πήγαμε πολύ καλά», τόνισε στο συνέδριο ο Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Γερμανός.

Οι Κώστας Βούζας, διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν αναλυτικά στους συνεργάτες της Γερμανός τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, καθώς και τη στρατηγική και τα πλάνα της αλυσίδας για το 2022. Έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη, στην άριστη εμπειρία πελάτη, στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων. Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι πολύ σημαντικό. Απλά αλλάζει και εξελίσσεται, για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών. Παραμένει, όμως, το πιο σημαντικό κανάλι πώλησης, λειτουργεί συμπληρωματικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα και προσφέρει ψηφιακές εμπειρίες και συναισθήματα στους πελάτες. Γι’ αυτό και η εικόνα του πρέπει να είναι αναβαθμισμένη. Ήδη το 2021 δημιουργήθηκαν 8 νέα G Prime καταστήματα σε Ασπρόπυργο, Ξάνθη, Καρλόβασι, Κηφισιά, Ιωάννινα, Σητεία, Μυτιλήνη και Πειραιά, με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, μοντέρνα αισθητική, eco friendly υλικά, πιο διαδραστικά και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων.

Τη χρονιά που πέρασε, το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός κατέγραψε ανοδική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών Cosmote, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας, με σημαντική αύξηση στον τζίρο. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι δυνατές προσφορές που «έτρεξαν» καθ’ όλην τη διάρκεια της χρονιάς, οι στοχευμένες ενέργειες μέσω Retail CRM, αλλά και ο ταχύτερος εφοδιασμός των καταστημάτων μέσω αυτοματισμών.