Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Η Κωτσόβολος απέσπασε συνολικά 11 βραβεία σε τρεις θεσμούς, που ανεβάζουν τον πήχυ για ακόμα πιο σημαντικές ενέργειες για τους καταναλωτές. Η εταιρεία διακρίθηκε για τα μεγάλα της projects στα Marketing Excellence Awards της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων και στα Event Awards της Boussias Communications, ενώ παράλληλα αναδείχθηκε ως Corporate Superbrand.

Αναλυτικά, στα Marketing Excellence Awards 2019, του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, η Κωτσόβολος απέσπασε πέντε βραβεία. Στα Event Awards 2019 διακρίθηκε με πέντε βραβεία, ενώ τέλος αναδείχθηκε Corporate Superbrand 2018-2019 στην κατηγορία Ηλεκτρικά, Ηλεκτρονικά Είδη / Φωτισμός ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες στην Ελλάδα για το 2018-19, στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands.

Παράλληλα συνεχίζει με επιτυχία την Πρωτοβουλία "Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι" την οποία ξεκίνησε το 2016. Σήμερα, με σκοπό την ενδυνάμωση του μηνύματος, πραγματοποιεί την ενέργεια City Challenges. Η ενέργεια αποτελεί μία πρωτότυπη μάχη για το ποια πόλη θα μπορέσει να συγκεντρώσει τις περισσότερες συσκευές για το "Δεύτερο Σπίτι". Μέσα από την πρωτοβουλία αυτή, η Κωτσόβολος, παροτρύνει τον κόσμο που έχει μία ή παραπάνω ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές τις οποίες δε χρειάζεται να τις προσφέρει σε ένα σπίτι που τις έχει ανάγκη. Η εταιρεία αναλαμβάνει να παραλάβει τη συσκευή, από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος δωρεάν, να την επισκευάσει -αν χρειάζεται- να την απολυμάνει και να την παραδώσει στη νέα της οικογένεια. Η πρωτοβουλία έχει ως αποδέκτες τις οικογένειες που ενισχύουν οι δομές κοινωνικής στήριξης των Δήμων Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Κομοτηνής, Ιωαννίνων, Πάτρας, Ηρακλείου και Χανίων. Αυτές είναι και οι πόλεις που συμμετέχουν στο City Challenges. Η Κωτσόβολος αναλαμβάνει να διπλασιάσει τις συσκευές της πόλης που θα κατακτήσει την πρώτη θέση.