Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish


Άνοδο τζίρου της τάξης του 13% κατέγραψε το 2021 η Arla Foods Ελλάς, με τον κύκλο εργασιών να ανέρχεται στα 49,49 εκατ. ευρώ, όταν το 2020 είχε κυμανθεί περί τα 43,7 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 49% στο 1,47 εκατ. ευρώ, ενώ ανάλογη άνοδος (52%) καταγράφηκε και όσον αφορά τα κέρδη μετά φόρων, που ξεπέρασαν το 1,1 εκατ. ευρώ.

Το βούτυρο Lurpak παραμένει το σημαντικότερο προϊόν της εταιρείας, ενώ ανάπτυξη παρουσίασαν και οι κατηγορίες τυριών και έτοιμων ροφημάτων. Για το 2022, η Arla Foods συνεχίζει την προωθητική υποστήριξη για τα προϊόντα Lurpak, τα τυριά Arla και τα προϊόντα Starbucks και Protein, με στόχο να παραμείνει κερδοφόρα και φέτος.

Βασικοί πυρήνες της στρατηγικής της είναι η μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της, με στόχο τη διασφάλιση της κερδοφορίας της, η οποία το 2022 αναμένεται να κινηθεί σταθερά ανοδικά, καθώς και η ανάληψη όλων των απαραίτητων μέτρων για τη διασφάλιση του cash flow και του καθαρού κεφαλαίου κίνησης, το οποίο επίσης αναμένεται να κινηθεί σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με το 2021.