Greek Arabic Dutch English German Italian Portuguese Swedish

Μια σειρά από νέες κινήσεις ανάπτυξης δρομολογεί η Σκλαβενίτης, που δείχνει να κερδίζει το στοίχημα της εξαγοράς του δικτύου της Μαρινόπουλος, όπως σαφώς προκύπτει και από τα αποτελέσματα του 2017. Μεταξύ άλλων, η αλυσίδα έχει αποφασίσει πως τα «φρέσκα» νωπά προϊόντα θα βρίσκονται στο επίκεντρο των μικρών καταστημάτων του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος, τα περισσότερα εκ των οποίων μένει να ανακαινισθούν έως τον Ιούνιο του 2019. 

Στα εν λόγω καταστήματα, θα δοθεί έμφαση στα φρέσκα» προϊόντα, κατά το πρότυπο των «Fresh Market», που ήδη λειτουργεί από παλιά σε σχετικά περιορισμένο αριθμό η Σκλαβενίτης. Αν και θα έχουν ως προς το μέγεθος  τα χαρακτηριστικά των «καταστημάτων ευκολίας» (convenience stores), δεν θα λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο. Άλλη μια καινοτομία που ήδη ξεκίνησε να εφαρμόζει πιλοτικά ο όμιλος είναι η δημιουργία ανεξάρτητου shop-in-shop, όπου φιλοξενούνται προϊόντα μικρών παραγωγών από όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για σχέδιο που υλοποιείται σε συνεργασία με το περιοδικό «Γαστρονόμος» της «Καθημερινής». Αναλόγως των αποτελεσμάτων, το σχέδιο θα εφαρμοσθεί και σε άλλα καταστήματα του ομίλου, ενώ δεν αποκλείεται σε βάθος χρόνου ο όμιλος να συνεργασθεί με κάποιους από τους παραγωγούς αυτούς και να παράγουν προϊόντα για λογαριασμό του. Επιπλέον, σχεδιάζονται ανακαινίσεις και σε καταστήματα του παλαιού δικτύου της Σκλαβενίτης, ενώ ανακαινίσεις πραγματοποιούνται και στο δίκτυο των 18 καταστημάτων της πρώην Μαρινόπουλος στην Κύπρο. Στα σχέδια του ομίλου δεν περιλαμβάνεται η ανάπτυξη καταστήματος cash & carry στη Μεγαλόνησο, ενώ στο τέλος του επόμενου έτους τοποθετείται η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος της Σκλαβενίτης από τον ίδιο τον όμιλο και όχι μέσω συνεργασίας με άλλη εταιρεία. Για το 2020 και μετά εξετάζεται η δημιουργία νέου κέντρου logistics του ομίλου.